Uj uj...

Idag jobbade jag i hemtjänsten, och slutade kl 15.00. Var i stallet 15.05 och upptäcker till min stora förtret att nyckeln till sadelkammaren var borta. Det hade den varit hela dagen, och ingen visste var den fanns. Till slut får vi iallafall tag i Bea, som hade stoppat nyckeln i fickan igår. Hon dök upp vid halv fem och då kände jag att min tid var slut.. Hungrig som jag var så kände jag att om jag iallafall hade ridit så hade jag nog inte varit på topp när jag kom hem och så är jag livrädd att humöret går ut över hästen. Så ställde in ridningen även idag. Imorgon är det ett måste. Och då blir det väl en hårdkörare på banan oavsett väder, tid och om något annat strular. Längtar redan nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: