2013

Nytt år. Nya tag. Det första jag kommer att göra är att ändra mitt tankesätt en aning. Att ha tagit mig igenom 2012 utan några större skråmor har gjort mig starkare och mer självständig måste jag säga. Även om jag vet att flera saker från detta år kommer följa med in i 2013, så tänker jag se framåt. Jag ska göra saker som jag inte gjort förut, dels ut och tävla en av hästarna eller kanske blir det bägge två. Allting visar sig, men en av dom ska jag ut med hur som helst! Jag har varit emot att göra reklam för andra, dels för att jag inte har några hundratusen följare, så det blir liksom ingen riktig reklam och dels för att man kan gå på så mycket minor på vägen. Man vet ju faktiskt inte om just denna personen är en person man vill göra reklam för. Hur som helst, så ska jag se lite öppnare på saken och ta med mig lite människor på vägen! :) Jag gillar inte nyårslöften, men... Jag ska göra några små löften, dels fem kg viktnedgång, blir det mer så är det bara plus, men då är inte målet för svårt att nå iallafall! Dels ska jag bli mer noggrann i mina val av människor som ska vara runt mig och det gäller i allting, jobb, hemma, aktiviteter och i stallet. Jag tänker inte låta någon köra över mig, står hellre bredvid och tittar på när det händer saker. Jag ska även ge människorna runt omkring mig lite mer pepp! När någon är uppe i något så ska jag försöka vara först på plats att pusha och uppmuntra! Jag gillar när det går bra för människor runt mig. Jag blir i och för sig lycklig när någon jag inte ens känner har framgång, men viktigaste är mina nära!

Summa av det hela: Tänka framåt!

IMG_3832




Moa
http://www.moaaxelinanilsson.blogg.se | 2012-12-31 @ 22:58:53

you go girl! ^^ <3 kram på dig! :D




MandaS
http://mandasliv.wordpress.com | 2013-01-01 @ 03:39:12

Låter sunt tycker jag! Har massa jag måste ta tag i ;) God fortsättning :)




Kajsa
http://kajzas.blogg.se | 2013-01-01 @ 16:15:05

Hoppas att du får ett jättebra år! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: