Min familj

Kom på nu att några frågat om min familj och vad jag/vi gör annars.. Jag vill egentligen lämna sånt utanför här eftersom detta är en hästblogg. Men, jag bor tillsammans med min sambo Pierre och hans två tonåriga barn, Amanda och Anton, i en stor etagelägenhet mitt i Strängnäs. Jag kör taxi, fast det tror jag redan ni vet! Dock tar jag det lite lugnt nu.. Och så pluggar jag på distans. Vi gör inte så mycket på fritiden mer än umgås med släkt och vänner, för hästarna, arbetet och dom vardagliga sysslorna i hemmet tar upp stor tid. Finns inte så mycket att säga egentligen. Trisst inlägg, eller trisst liv! Haha! Men lättare att få grepp om min vardag nu kanske.. Jag trivs iallafall, skulle dock önska att jag hade lite mindre att göra mellan varven, det händer grejor 24/7 och det är både tråkiga och roliga saker!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: