Antagligen

Lugn helg, ska ju flytta djuren imorn, ooooom jag hittar en transport, samma problem som vanligt. Alltid och jämt. Om det inte händer imorn, så blir det på måndag, då får jag hyra släp från fodergrossisten, hann aldrig dit idag och jag får faktiskt skylla mig själv som inte tagit tag i det ordentligt förns nu.. Jaja, måste tillägga lite gnäll också.. Men orkar inte göra mer än det allra nödvändigaste nu, har inte tålamod till saker längre och känner mig allmänt disträ. Så från och med nu är det storsatsning på att få upp humöret igen. Kvällen tillbringar jag med att försöka komma igång med två uppsatser, 2-3 sidor skall dessa vara, så det borde gå i ett kick! Gillar ju att skriva. Sen ska jag leta reda på mina böcker till Svenskan. Ungefär.. Easy, nån timme gammal, saknar dessa tider!



Elin
http://slowmotionphoto.blogg.se | 2012-09-29 @ 20:07:59

Guuud vilken underbaring!:D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: