Halvfullt eller helfullt?

Bra fråga där.. Jag har egentligen bara halvfullt i kalendern, men av någon konstig anledning så springer tiden iväg lik förbannat! Vad gör jag för fel? Jag har två stycken funderingar, saker som jag borde genomföra, men inte riktigt vågat. Det ena har med pannbanden att göra och det andra är en app. Enkelt sagt. Ska bara få tiden att sitta ner, vid datorn då, så jag iallafall kommer igång! Idag började mina studier, har inte fått ett endast mail om detta och inte heller köpt några böcker.. Börjar ju lite halvdåligt och känner på mig att det kommer fortsätta i samma anda, dock bör jag kanske rycka upp mig och kolla var informationen tagit vägen och sen köpa böckerna. De var dock SVINDYRA, böcker för en enda kurs som går på 1200kr, känns inte riktigt som att det är sååå värt det? Nej. Behöver mer tid vid datorn för att få lite inspiration att göra nånting. Nånting alls. Men nu går jobbet först. What so ever. Sjukt svårt att ställa tillbaka sig på dagarbete, har dessutom varit krasslig (inte ens då fann jag tid till datorn) så kämpar för att orka upp på mornarna just nu.. Vad händer med Ohio då? Vi har varit ute i skogen en hel del och jösses vad han trivs! Det är så sjukt mysigt att ge sig ut och känna tystnad och lugn, inte möta en enda människa eller bil och bara kunna galoppera var man känner för det. Lovely. Idag blev det lite mer stalltjänst än rida dock, men imorn kväll efter jobbet så ska jag ut i skogen igen! Nu är det dags att sova. Punkt.



Marta
http://www.nattstad.se/stalltjej | 2013-08-28 @ 14:46:12

Skulle du vilja vinna ett presentkort att handla
för på HÖÖKS?
http://www.nattstad.se/stalltjej/tavling---vinn-ett-presentkort-pa-hooks-9760738





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: