Lite inspo!

Skulle kunna lägga flera timmar på filmer som denna... Seabisquit Den ger en hopp om livet, visar att man måste ha lite jävlaranamma och så utstrålar den kärlek. Jag behöver själv den motivationen, inte för att kunna göra saker utan för att nå dit jag vill. Jag har verkligen lätt för att bli lite "slentrian", det händer inte så mycket utan man går mest på rutin liksom. Ibland måste man bryta sig loss från "slentrian", för att nå sitt mål. Många gånger räcker det med en sån film för min del, för att bryta mig loss och fortsätta trippen till målet. Vad krävs det för er? Någon som säger uppmuntrande ord? Något som står i tidningen? Någon som sätter krav? Något som händer i din närhet? Nästan alla dessa stämmer in på mig, men det måste vara rätt i tiden, rätt i "slentrianen"!

20130828-114839.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: