Har en bra idé!

Jag har ju sagt att jag ska ta det så lugnt som möjligt nu, så att såret läker snabbare än snabbast! Och har funderat ut massa saker man kan göra istället. Vilket leder mig in på att fota hästarna, ordentligt. Snön ligger ju fortfarande kvar, och nu tittar även solen fram, vilket den skulle göra några dagar framåt. Så nu har jag en idé till min header! Vet dock inte vilken dag jag ska få till detta och vem som ska få agera fotograf.. Men det visar sig. Lägger väl upp lite smakprov så snart vi är klara.. 2013-02-23 08.50.13



Sandra - Med en fästman på Kumla
http://www.aslundsandra.blogg.se | 2013-02-28 @ 12:37:05

Spännande! Ska bli roligt att se vad det blir för header. :)

Sv; Jag tycker böckerna är riktigt bra! Kul att du hittat till min blogg. :) Kommer snart skriva ett inlägg med svar på vanliga och nya frågor för er nya läsare så är det något du undrar är det bara att hojta till. :)

Hoppas du har en bra torsdag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: