Tadaaa!

Idag har jag återigen försökt mig på att prata med A-kassan. Och jag kan lova att jag ärligt vill fråga vad det är för fel på dom som jobbar där! Dom godkänner inte ett enda papper jag skickar in, utan avslår och ber mig komplettera med papper som inte finns och papper som jag redan skickat in?! Jag ger snart upp, detta är inte roligt längre, har kämpat sen i oktober månad och även stått så gott som utan pengar sedan dess också.. Ohiosen var fin idag, även om det inte blev något jättepass, så levererade han nästan direkt, i alla gångarter. Blev ett 30 minuters intensivt pass på ridbanan i snöglopp. Jag avskyr verkligen vintern, då det ena dagen är så kallt att man knappt kan andas utomhus och nästa plusgrader så snön skitar ner och även fastnar i hovarna. Det var mest krångligt att skritta, traven funkade jättebra då snön lossnade från hovarna i varje steg, galoppen sådär, fungerade men tog det lugnt i kurvorna för säkerhetsskull. Imorn är det Emmy som har hästarna. Och jag ska återigen försöka få tag i Koko, och boka tid åt Volts! DSC_0026



Friskey
http://friskey.weride.se | 2013-01-30 @ 13:28:26

haha så var det de där igen med a-kassan! Har fortfarande samma problem jag med.. fast med försäkringskassan! Har skickat in samma papper 100 gånger och ändå får jag nya med att "det här är ett papper som du måste fylla i". Men jag har ju gjort det! nä inte just det här.. men så är det samma uppgifter på det bara i olika utföranden..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: