Bjuder på en bild så länge...

DSC_0210



Erica
http://icusen.blogg.se | 2013-07-30 @ 13:47:27

Hejsan,

Jag jag har inte lyckats få fram vem det var, inte superdupernyfiken men tänkte om någon annan visste så. Jag har ingen blogg som gräver i skit och gottar mig i andras misstag men det måste ju varit något rätt allvarligt då man blir inte bara avstängd sådär. Att slå sin häst i ansiktet och på tävling, inge bra alls =/

Gulligt att du fråga men jag har för tillfälligt ingen header. Gjorde en ny samtidigt som jag fixade en ny design men blev inte nöjd och nu fanns inte tiden till att fixa det så den kommer inom kort ;-)

Cool bild förresten =)

Ha en bra dag!!




Erica
http://icusen.blogg.se | 2013-07-30 @ 14:01:58

OKI, TACK!! =) Läser inte ponnyskvaller så missade det där =)

Exakt, har de något och säg eller tycka till så borde man säg det till personen och inte lägga upp det på någon blogg och kasta skit. FY, dessa människor har inget liv och vill bara skaffa mer status och läsare på andras bekostnad. sorgligt..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: