Erbjudande!

Hallihallå! Fick ett grymt erbjudande, och det passar så rätt i tiden så det finns inte! Behöver det för att hjärnan ska få lite ro, tror jag.. Hjärtat oxå för den delen. Nu sitter jag på jobbet och överväger för och nackdelar, får fortsätta med det till jag bestämt mig helt, så kan jag berätta vidare då. Har även storslagna planer för hösten i övrigt, känner att det krävs något radikalt, för att man ska känna av förändringen något. Nu i sommar har vi ju förändrat arbetstiderna, men tror det krävs något större ändån.. Vi har spenderat lite tid i Stockholm, köpte lite nya pärlor för mina nya idéer kring pannbanden.. Köpte även benskydd (inte så värst snygga, men de var så billiga så jag kunde inte låta bli).. Och ett täcke som satt som ett smäck på Ohio! Har bara bild på täcket än så länge..

20130719-163846.jpg Ska införskaffa ett nytt regntäcke och kanske ett vintertäcke, om jag hittar nå snyggt. Regntäcke är iaf ett måste, ha det gamla som extra bara, det måste impregneras då det släppte igenom precis allt vatten som föll på det.. Idag fick jag även med mig tre badringar från Statoil.. Så nästa vecka är det beachen - varje dag!

20130719-164133.jpg Det var lite för nu iallafall.. Ska kliva ur bilen en stund! Jobbar 15-03 i helgen! På söndag fyller Anton 15 år, så bakas ska det oxå göras! Hörs!



Erica
http://icusen.blogg.com | 2013-07-29 @ 08:33:40

Fin blogg du har och gillar dina ordval i texterna :)




Erica
http://icusen.blogg.se | 2013-07-29 @ 08:34:35

:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: