Making up my mind..

Har suttit en stund i soffan efter hämtmatsmiddagen.. Ingen orkade laga mat här och då blev det pizza. Urk, känner sig så mätt, fortfarande. Imorn ska iallafall Lise rida Ohio, längtar verkligen själv efter att få sitta på en häst. Vilken som helst, bara känslan. Vi får hur som helst styra upp en outfit till dom och sen hoppas på att underlaget på ridbanan är hyggligt så det blir lite rörelsebilder! Han ska bli fiiiin! Sen har jag en hel del planer, som sagt, har bestämt mig idag. Efter lite överläggning med några stycken, delvis en tjej i andra stallet (bara för att kolla om jag är orättvis mot någon eller tänker fel) och delvis min sambo (som behöver ställa upp med lite hjälpmedel). Nu är det bara ett telefonsamtal kvar, vilket görs på tisdag. DSC_0065



Ellen
http://ellennilsson.blo.gg | 2013-04-01 @ 14:56:46

Fin häst! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: