Igår!

Hej! Det blev inte mycket gjort igår.. Jobba o sen stallet! Var så sjukt trött så orkade varken sitta vid datorn eller tvn. Låg o kikade på American Pie när jag skulle somna. Sov som en stock kl 22! Idag började jag redan kl 06 och jobbar bara till 15.30, skönt va! Vid fem får jag och Ohio besök i stallet, spännande! :) Och så ska ju självklart han fixas för natten, lite pyssel också såklart! Jag är lycklig nu när det fryst på lite, leran håller sig kvar på marken istället för på Ohios ben! Så han håller sig ren för en gångs skull. Igår var det dock plusgrader så alla hästar såg ut som grisar, utom Ohio som faktiskt inte hade rullat sig. Ibland har man lyx! Idag ska han skrittas, imorgon också och på lördag är han utlånad till Chris kompis som vill ut och rida en sväng! Vi ska ju iallafall åka och handla julklappar, så jag kommer inte hinna rida iallafall.. Nu ska jag hämta skolbarn i Mariefred! Hörs!

20131128-064354.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: