Lördag

Hästledig idag. Hade en total plan för dagen, men den verkar inte gå i lås då en bil ska säljas och middagen blev inställd då flera inte kunde. Så, jag är helt fri från stallet, ångrar det lite nu, men kan vara skönt att slippa smutsiga kläder och kunna göra vad man känner för utan att behöva passa en tid. Julklappsshopping då? Ja kanske, vi har inte tagit oss i väg än, men vi har ju hela dagen på oss! Igår kom Mia från Fautras och hälsade på mig och Ohio, trevligt med en ny bekantskap! Mycket snack, väldigt roligt att kunna byta lite vetskap om saker! Ska bli väldigt kul att fullfölja detta, då jag tycker samarbetet är ett gott ändamål. Ingenting är halvdant liksom och det är så jag vill ha det! horsequote



Lisa
http://www.ponnytidenut.blogg.se | 2013-11-30 @ 17:37:49

Riktigt fin blogg & suuperfin häst! :)




Natalie
http://www.quiss.blogg.se | 2013-12-01 @ 10:57:56

Vilken fin häst, är den din? :) Besök gärna min blogg

Kram Natalie - quiss.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: