Ser fram emot...

Söndag kl 03.00.. Ungefär. Då är jag ledig i två dygn framåt.. Är riktigt besviken på den här veckan, och det är bara måndag.. Idag hade jag tänkt ta en lång runda ute längs grusvägarna med Ohio, men när jag väl var klar med allt och honom så var det nästan mörkt ute. Jag äger ingen pannlampa, så det var bara att klä av honom och ta en prommis istället, vilket jag tror Elvis var mer tacksam för. Ohio också för den delen, han hade ju mat som väntade i boxen... Jag vill inte ens jobba, jag är riktigt less kan jag säga. Hade jag något alternativ så skulle jag säga upp mig på dagen. Men just nu så finns inget alternativ. Inget alls. Och det gör mig också sur och besviken. Jag tänkte inte gå in på några detaljer om jobbet. Bara att jag har en klump i magen när jag väl ska dit och man sitter och räknar ner minuterna innan man får sluta. Bra? Nä, det är inte så bra för min inre stress, som jag försöker ta hand om. Jäkla skit bara. Måste nog sova nu. Förlorar minst två timmar sömn varje natt, så ska försöka ta igen det genom att somna tidigare än vanligt. Somna har jag inga svårigheter med, är ju precis utmattad när jag lägger mig på kvällen, men vaknar oftast efter bara en, två timmar och kan inte då somna om. Ju längre tiden går när jag är vaken ju mer stressar jag upp mig för att orka gå upp på morgonen. Något som är bra idag? Nä. Inte ett enda dugg faktiskt.

Nu är det förresten snart dags för rumpvärmare på sadeln.. Börjar bli riktigt kallt ute!

390172_01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: