Dissar!

Gillar inte att dissa något sådär. Så tar en bitter sak för mig själv. Jag har inte så gott om tid. Just nu påminner hunden mig (för en gångs skull) att han vill gå ut, var tog tiden vägen? Såg igår på mitt skåp, att tre träns av fyra är gråa av damm!!! Jag har endast använt ett träns, för det är bettet de gillar bäst. De andra har blivit lidande för att jag inte haft tid, de ska smörjas pronto! Jag som brukar vara så jäkla noggrann.. Jag vet inte riktigt hur jag ska prioritera tiden längre, den som inte ens finns där! Måste tänka lite till på det. Är det bara jag som känner att man inte riktigt räcker till, hur mycket man än gör så är det alltid något som borde ha gjorts men som blivit lämnat kvar, för att man inte hann!?

20140122-192821.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: