Nu går det långsamt!

Klockan är snart halv fem.. Enligt nya tiden. Ni har väl inte missat att ställa om klockan?! Jag känner att sängen lockar otroligt mycket nu, lång dag med massa grejer och så har natten gått väldigt sakta.. Då det inte händer så mycket på jobbet så går tiden sakta. Just i natt är det konstigt. Det är löningshelg, det är (eller var) massor med människor på krogen och igår hade vi häcken full hela tiden! Det borde inte vara dött idag... Men det är det! Det rullade på mellan halv elva och halv ett, ordentligt. Men sen dog det av oc sen dess så har jag haft 6 körningar bara i centrum ( inga långa), man brukar ha hunnit med 10 stycken med någon lite längre på den här tiden. Ah ja, ska inte älta det. Det som oroar mig just nu är att vädret ska bli dåligt imorgon.. Jag har inte kollat väderapparna, men känner på mig att vi får fan för att vi hade en dag med 15 plus, allt ska offras.. På nåt sätt! Haha! Ska ta en tur på ridbanan imorn och på måndag blir det nog skogen? Ser inte schemat just nu. Kanske var vilodag på måndag? Äsch... Natti natti! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: