Solig söndag!

Hallå! Vad konstigt det blev med tidsomställningen! Jag blev väckt halv ett.. Så länge brukar jag aldrig sova! (Klockan var ju egentligen bara halv tolv men det var ändån rekord!) Tog det väldigt lugnt fram till halv tre och sen fick jag skjuts till stallet av Pierre och Amanda som skulle ut och övningsköra! Fixade stallet först, sen tog jag in Zammie för att ta ett pass på ridbanan! Tanken var att rasta av henne, men det gick så jäkla bra så vi avslutade med mycket skritt och övergångar till trav. Få travsteg men det var ju fokus på övergången och att bibehålla formen. Svårare i vänster varv, såklart, så skulle behöva träna massor på det! Hon busade för övrigt i galoppen, men det gick bra och var lite gnisslig innan vi kom igång men det sitter inte lika fast längre att gå iväg från uppsittningen! :) Imorn är jag ledig så tänkte ta en tur ut i skogen bara, lite lyfta på benen! Snart ska jag åka och natta hästarna sen blir det sängen!

20140330-202348.jpg



Yrsa
http://www.wildhoofbeats.se | 2014-04-01 @ 17:53:53

Jag blev typ kär i ditt schabrak.... vart har du köpt det???? :D




Yrsa
http://www.wildhoofbeats.se | 2014-04-02 @ 08:28:48

Oooh.. visst ligger Karlsson i solberga?? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: