Friends Arena levererade!

Hallå!
Äntligen en stund över!! Idag har verkligheten kantats av julpynt... Egentligen är jag inte mycket för julpynt. Eller julen över huvud taget faktiskt. Men eftersom det är tre till i familjen så får man vika en dag om året att pynta med stjärnor och ljusslingor och tomtar och pepparkakshus. Och sen. Då ägnar man en hel dag åt att plocka ner allting, förhoppningsvis innan januari är över. Om man orkar!
Det blev iallafall väldigt mysigt till slut, så nu kan snön få komma och ligga kvar på marken. Så man får en så där ordentlig feeling!

Tänkte berätta om gårdagen på Sweden International Horse Show!
Det var bästa dagen på hela det här året! Lätt!! Det enda jag kunde önska var att vi hade kommit tidigare, så vi hade haft tid att gå igenom allting grundligt! Så nästa år ska jag beställa minst en heldagsbiljett... Helst flera!
Jag shoppade lite grann såklart!
Det blev Micklemtränset, efter mycket letande. Och när vi väl fann det så var "full-storleken" slut givetvis. Så tittade på en "cob" (small horse) bara för att checka och kunde snabbt konstatera att full förmodligen hade blivit lite för stort för cob ser ut att passa bra! Tack till Skara Hästsport för den underbara servicen tjejen med långt hår gav, fler av henne tack!
Sen fann jag en grimma till Ninja, benreflexer och så ett pannband som passade väldigt bra på Micklemtränset! Sen höll jag mig! Är dock väldigt avundsjuk på Yrsa som "kammade hem" en tömkörningsgjord som var så sjukt svinsnygg och ca 200kr billigare än vanligt! Jag kunde mig inte till att köpa en då jag redan har en gjord plus en i läder som jag får låna så ofta jag vill, fanns liksom inga som helst belägg för att köpa en ny. Vilket grämer mig. Något otroligt nu när jag tänker på det.. Haha!
Det var en rolig mässa, bättre än för två år sen, tyvärr missade vi både rasmontrarna och flera av butiksmontrarna också, men nästa år med mer tid så tror jag vi kommer gå loss ännu hårdare! Wihoo!
Här är iallafall grimman och reflexerna. Tränset kommer det bild på så småningom!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: