Lite nytt!

Tänkte visa er mina nya pannband, men har inga fiiinaste bilder när dom sitter på... Så ni får se dom såhär så länge! 


Färgerna gör dom inte riktigt rättvisa.. Men det är turkost överst, sen lila, mörkblå och ja, rosa.. Det sista är Ninjas och de andra Mollys! Ninja fick bara ett eftersom jag bara har två träns till henne, varav det ena är ett klinkersträns som jag vägrar byta pannband på för det är så fint med klinkers på både pannband och nosgrimma! Borde köpa nytt till henne, så hon kan få fler pannband! :)

Snart julafton och känslan är på minus tiotusen. Totalt. Så jag tar det som vanliga dagar och gör ingenting mer än vanligt, så det så!

Hur ska ni fira jul? 



Jenny

Hej! Jag såg din kommentar från september☺ finnhästen är kanske inte så vanlig i sverige, men vi bor i svenskfinland☺ vi har inte bloggat på länge och mycket nytt har hänt så bloggen kommer att vara igång igen innom kort☺ intressant blogg du har själv👌😀





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: