Mina tjejor!

En väldigt ohärlig dag att vara utomhus på.. Det har blåst något grönjävligt idag också.
Yrsa skulle fota lite produkter till sin webshop, så mina tjejor och Forysta ställde upp som modeller. Även om det var lite halvtråkiga miner på dom så gick det bra!
Jag hade beslutsångest hur jag skulle göra med Molly idag, ville tömköra men visste att jag bara skulle bli irriterad på att ha håret slängandes i ansiktet så jag tog in henne och red sen en sväng, mindre mysigt det också men iallafall bättre att hålla sig i skogen där det inte blåste fullt så mycket!
Fixade klart stallet och åkte hem för att åka vidare till jobbet, hem igen och så tillbaka till stallet. Hemma straxt innan åtta.. Hann knappt sitta i soffan innan det var dags o lägga sig. Men, imorn är en ny dag! :)

En bild från dagen, fotad av Yrsa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: