Mobilinlägg.

Något bland det värsta jag vet är att blogga från mobilen. Man kan inte länka, man kan inte lägga in videor (för det är jag ju veeeerkligen sååå himla duktig på i vanliga fall..), man kan inte riktigt hantera bloggen på det sätt jag vill. Och inläggen ser för taskiga ut om man inte är superpetig och trixar med texten. Tråkigt helt enkelt.
 
Men, nu har jag en hel drös bilder i telefon som jag vill lägga upp, så ni kommer få stå ut med lite kass kvalitet och så ett tag framåt! So sorry för det! Blir dock sääääkerligen en mycket bättre uppdatering av det hela, men ja, kvaliten får bli ännu sämre än den redan är. Blöh.
 
Nu är jag iallafall på väg till Trollhättan. En liiiiten roadtrip med Caroline, som ska köpa höns. :)
 
 
 



Anonym

Mysig bild!
Hoppas att det gick bra att få hem hönsen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: