Ny vecka igen!

Puh. Vi satt typ 12 timmar i bilen igår, jag och Carro. Kan säga att jag hade duktig hemlängtan när jag satte mig i min egen bil för den sista biten hem!
Duschade lite snabbt och kollade på Beckfilmen som gick på 4an, sen somnade jag snabbare än blixten kan jag meddela!
Idag är det superfint väder, men har ingen plan på att åka till stallet än, utan det får bli ikväll. Lyckades tacka ja till att jobba idag på eftermiddagen, just nu känns det som att jag sa ja mot min vilja. Hade gärna passat på att njuta av vädret istället och vilat upp mig efter våran strapats igår! Men men.. Är huvudet dumt... 

Jag ska passa på att pyssla lite med läder ikväll i stallet, har inte smörjt tränsen som jag brukar så kan tro det är tråkigt torrt nu och så skulle jag behöva smörja sadeln också!


En av de typ 9 (?) Höns som åkte med oss hem igår! Kan ganska klart konstatera att jag inte ska ha höns själv, tycker dom är grymt fina och det är rogivande att titta på när de sitter på sina pinnar eller går runt och pickar i marken, på håll. Men att behöva ha någon sorts närkontakt med dom skrämmer skiten ur mig kan jag lova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: