Pust!

Har jag sagt att jag är sjukskriven på halvtid? Och att tiden ändån inte räcker till?!
Först idag har jag känt en längtan att sitta vid datorn och skriva av mig om den senaste tiden. Idag är väl den första dagen på flera veckor jag har kunnat sitta helt ostört också, så nu sitter jag här. Med Spotify och tvn på, Elvis brevid snarkandes och ingenting som kan avbryta mig mer än om telefonen ringer, bra va?
 
Jag började ett tag att fundera på varför jag lägger ner skrivandet i perioder, men kan inte komma fram till något annat än att jag verkligen inte har tid och ro att sitta ner. Tråkigt nog. Jag borde egentligen prioritera min sjukskrivning till att VILA, vilket jag delvis gör, men inte för att jag bör göra det utan för att jag är så utmattad så ögonen faller ihop vare sig jag vill eller inte. Jag låter säkert lagom bitter och det är jag nog innerst inne, för så här trött och hängig har jag aldrig varit i hela mitt liv sånär som på 8 månader i tonåren då jag drogs med en envis hosta som gjorde sig påmind dygnet runt. Men kul är det inte, att försöka pyssla med tiden exakt varje minut.
 
Hästarna går det himla bra med faktiskt, vi har fått in en bra rytm, ÄNTLIGEN! Dock sprack det lite den här helgen, men jag ger mig inte ut i den hemska blåsten och riskerar att få ett träd i skallen. Och jag anser inte att Molly är så bärig att hon orkar ett pass på våran lilla ridbana med mig på, då den är väldigt tung att gå i. Vi väntar några veckor till med det. Men i veckan skulle det vara bättre så då fortsätter vi enligt "schema".
 
Detta är oxå en grej.. En grej jag ALDRIG NÅGONSIN trodde jag skulle säga. Jag gillar Justin Biebers (!) rätt nya låt, Love Yourself. Here you go, om ni inte vet vilken jag menar.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: