Zero

Hallihallå!

Här vare dött. Har haft en massa att göra och nu har jag gått och blivit förkyld. Dåligare än vanligt tyvärr, så ingen ridning för mig.. Buhuuu! 
Imorse var det så fantastiskt ljus ute, det var ljust redan efter sju, snön och stjärnklar himmel med en måne som lyste starkt gjorde det helt underbart. Men, det tog mig över en timme att fixa stallet (släppa ut hästar, mocka 3 boxar och fixa mat) så att rida fanns inte på kartan alls. 

Jag har så mycket motivation nu, vill ut och skritta i backar, blåbärsris och länga vägar. Vill få ihop traven och börja jobba på galoppen. Vill vill vill!!
Molly har fått hållas med Alice dessa dagar, så henne går det ingen nöd på som tur är. Men urtrist att jag inte orkar själv. 

Ska försöka mig på att samla ihop lite bilder i ett inlägg så ni vet vad som sker här, i vardagen! (Även om den är duktigt stillastående nu..)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: