Q / A

Kör en snabb genomgång av lite frågor..
 
Favoriter på tv?
Inget jag är "bunden till" just nu, men gillar serier. Skrattar högt till The Big Bang Theory, där inget avsnitt är det minsta tråkigt.
 
Var hittar du inspiration till bloggen?
Google. Haha, vad specificerat va? Nej, men jag brukar googla ett ord, vad som helst som har med hästar att göra då såklart. Och sen brukar det bara flyta på.
 
Är Molly en nordsvensk?
Njae, hon är en kallblodstravare. Inte riktigt samma sak, då dom inte har samma blodsgener. Om man kollar stam och så på de två olika raserna, så ser man att de inte är sammanknutna ens långt, långt bak.
 
Ska du och Ninja till Finland i augusti?
Antar att det menas med International Shetland Pony Show 2015? Nej, Ninja ska inte dit, men jag har fått förfrågan om att följa med. Dock ingenting som är bestämt än.
 
Har du Instagram?
Yes, ni hittar mig häääääär!
 
Och till sist.. 
Varför valde du att köpa en Shetlandsponny?
Varför inte? (utan någon dryg underton...) Det blir lite samma svar som om man ställer frågan till en som köpt ett halvblod, en fjording, en islandshäst, ett fullblod eller en connemara, för att man gillar rasen.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: