Inne på benskyddsgrejen igen!

Nu är det klart. Eftersom miffot som jag skulle köpa benskydd av aldrig skickade dom, så blir nu av att köpa helt nya istället. Don´t trust fools on facebook.
Och jag har velat kring vanliga senskydd och dressyrskydd. Nu har valet fallit på dressyrskydden, mest för att det är snyggt! :) Jag är ju av "less is more", så använder ingenting så länge jag inte anser att det behövs. Nu har jag inte ridit/sett Molly hårdtränas, så kan inte riktigt avgöra om hon måste ha skydd. Men köper jag dessa, då har jag skydd åtminstone om det skulle bli nödvändigt. För nu är det bra tomt i benskyddslådan, benlindor och boots finns det en uppsjö av och kommer även det användas om det behövs. Dessa skydden får väl bli till lite "finare" tillfällen!
 
Klicka på bilderna för att komma till hemsidan där dom säljs!
 
 
Hemsidan blev jag tipsad om igenom mitt inlägg om selar, till Ninja. Jag har ju varit inne på de flesta "sel-sidor", men helt missat just denna! Den gav mig bra känsla, hemsidan, det var bra priser och en enkel översikt på allt och har nästan all utrustning i modeller jag gillar. Och för att inte tala om selarna. DOM ÄR TODIEFOR!!!! Jag kan inte klicka runt nog bland selarna, så fina!! Kan hända att jag måste ångra mig i mitt beslut kring sele till Ninjan! :)
 
 
 



Escaping Reality-ett nytt liv
http://escapingreality.spotlife.se/ | 2015-03-30 @ 13:26:18

Finns det något enda ämnesområde som inte har en uppsjö av prylar som man kanske kan behöva men antagligen inte? Materialkostnaderna och röriga lådor med skydd och lindor är det enda jag inte saknar med ridningen!




Katarina
http://saganomensaga.blogg.se/ | 2015-04-02 @ 09:22:10

Oh, måste spana selar! Har fortfarande inte gett upp drömmen om en häst som går att köra...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: