Satsning?

Hej Hej!

Idag har jag gått igenom otaliga bloggar, läst, tittat på bilder och videor och läst lite mer. Inspirationen bara flödar, många många är riktigt duktiga på att skriva och många har en väldigt intressant vardag!
Jag har oxå fått en massa pepp att "göra något åt" min hästvardag. Jag vill mer, än att lulla i skogen. Men jag vill ändån inte köra en all in, om ni förstår. Tanken nu är att jobba upp kondition och muskelmassa, sen vill jag åka på kurser! Massa kurser!! Eller okej, jag kommer förmodligen luta mig mot samma tränare och inte göra några stora utsvävningar inom någon speciell disciplin utan mer bara för att lära mig mer.
Det jag tänkte starta med är att fortsätta jobba på tömkörningen, åka iväg och gå några kurser i det. Sen lutar det såklart mot dressyr och hopp, men vilken av dom som kommer vara överhängande kommer Molly få bestämma. Vill hon inte hoppa, så slipper hon, så att säga. Hon tycker om arbete men jag har ingen riktig koll på vad hon tycker bäst om (förutom uteritter). Vi håller oss mest i skogen oavsett nu under uppbyggnaden, så inget konstigt med det.
Det blir iallafall en liten omvändning här, inget mer lull i skogen och inget mer slöande!

Ninja kommer jag få lite hjälp med av Flisan, med inkörning och utställningspyssel. Men det kommer uppdateringar om henne också såklart! 

Nu håller vi alla tummar och tår att jag håller mig frisk och hel och även hästarna såklart! :)




Escaping Reality-ett nytt liv
http://escapingreality.spotlife.se/ | 2015-05-11 @ 19:51:59

Förstår vad du menar med att vija mer utan att gå all-in. Just nu är jag ju på ofrivillig hästpaus men då jag var igång som mest ville jag gå alla kurser som fanns och utvecklas och lära mig mer hela tiden samtidigt som jag aldrig haft det minsta intresse alls av att tävla eller nå någon viss nivå.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: