Äntligen kallgrader!

Woopwooop!
Har redan tröttnat på lera. Efter ynka typ tre veckor med den! Men nu kanske kanske det blir ett minne blott. Inte för att jag har några stora förhoppningar. 

Vi har haft några dagar off igen, jag har haft insläppet på kvällarna, då är det kolsvart och tiden innan jobbet har inte funnits. Men tidigare i veckan red jag och så blev det tömkörning en dag! Det finns på film, men den måste redigeras ner en hel del då de första minuterna bara innebar en massa seljusteringar, på med handskar och utredning av tömmar (och lite godis för hon var snäll och stod still), även de sista minuterna är värdelösa då vi var ur bild.



Imorgon bitti är det planerat en ridtur, beroende på dagsform och väder. Vädret ska vara kanon hela helgen så det borde inte vara nåt att fundera på. Det enda jag håller tummarna för nu är att hennes tvättade benskydd hunnit torka och att jag hittar varma kläder hemma. :)

Hugs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: