Gah!

Jag är totalt slut i mina armar!! Dom skakar fortfarande efter två timmar.
Molly var tung idag, hela första halvan så hade jag nästan hela hästen i mina armar.. Hon gav inte vika för något och jag vill inte gå på för hårt eftersom hon är så lättstressad. Att plocka och driva för mycket ger bara minus på förtroendekontot. Tyvärr. Men efter att vi hade tagit oss förbi ett hus med gubbar som jobbade på taket och slängde ner saker samtidigt som vi passerade så lättade hon lite och efter att vi travat så fanns det inte kvar alls, men då var jag redan så mör att jag inte orkade hålla ihop henne alls, så det fick bli trav utan krav!
Ridturen gick jättebra trots att hästarna var tokiga sekunden innan vi tog in dom för att göra iordning, men bägge två blev rejält trötta, Forysta tröttnade på vägen tillbaka och ville inte gå mer, så vi hamnade 100 meter före sista biten.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: