Off topic!

Är som sagt nere på västkusten, sen igår morse. Alltså, jag ÄLSKAR miljön här, det finns ingenting som liknar Södermanland och Strängnäs som jag i och för sig också tycker mycket om, men det är en helt annan atmosfär här!!

Vi inledde ju gårdagen med ett besök på Gekås i Ullared. Jag har inte tagit något kort på grejorna, men det blev mest grejor till mig själv. 
Två täcken, pälsglans och hästgodis från bästa avdelningen på Gekås, men blev faktiskt väldigt besviken för att det var dåligt med grejor över lag på hästavdelningen. Inga boots eller benskydd som tilltalade mig det minsta, inga schabrak förutom ett rött och ett svart från Jacson men jag har redan både rött och svart hemma i sadelkammaren. Inga ridkläder alls förutom ett par handskar från HV Polo, men handskar har jag redan en uppsjö av! Det värsta av allt var nog Horseware - täckena, jag mätte bara Ninja över ryggen innan jag åkte, inte Molly. Så Molly blev utan ett tunnare täcke! Ganska ledsen för det men får hålla koll framöver när nån annan butik har bra pris på just dom täckena jag vill ha till Molly.


Sen har vi hängt hos min sambos pappa, ätit god mat och idag har vi varit på sightseeing i Falkenberg! Passade även på att besöka stranden också, Älskar't!!!



Idag blir det även besök av sambons syskon med familjer till kvällen, mera god mat och bubbel! Sen blir det en tidig morgon imorgon för hemresan. Vill slippa köra när det är mörkt och även hinna en vända till inne på Gekås på dom avdelningarna vi missade, typ böcker och smink.

Jag har en lätt hemlängtan också, men enbart för att min nya sadel anlände till Coop Forum igååååår! 
Inget direkt hästigt inlägg.. Men lite svårt att fota hästar när man inga ser. Speciellt inte mina egna! ;)
See you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: