Turbulent!

Hallihallå!

Här har tiden gått åt, i en rasande fart hela veckan. Vi kom ju hem från Falkenberg i söndags kväll och sen dess har jag knappt haft tid att sitta ner. Vi pratar max 5 min sofftid på kvällarna.. Idag är första dagen med delat pass som jag faktiskt har tid över! (Och så sitter jag och mobilbloggar...)
Jag ska passa på att sova igen lite förlorad sömn (jag vet att det sägs att man inte kan det, men för mig funkar det bra!), laga mat så det är snabbt och enkelt ikväll efter jobbet och plocka lite bland mina grejor som är en enda röra just nu.

Jag har inte riktigt hunnit med hästarna i den mån jag velat heller, men så har vi hämtat hö och lite annat pyssel i veckan också så vi kommer i fas med allt. Imorgon ska hästarna klippas, eller ja Molly och Forysta åtminstone. Ninja får ha pälsen kvar! Ska bli spännande att se om Molly accepterar klippmaskinen! Hon är så lurvig nu så när hon stressar i hagen när Forysta går in så blir hon sjöblöt!


Sen kanske kanske det händer lite annat också, men mer om det när allt är klart! Både "sorg" och glädje.. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: