Jag lyckades!!

Eftersom jag är en pysslig människa så tjatade jag till mig att få köpa lite rep av Yrsa, som arbetar med det och säljer färdiga hästrelaterade produkter i en webshop.
 
 
Jag tänkte inte göra något jätteavancerat men vill iallafall ha lite mer färger på nosgrimmor till lillspöket att byta med! Ninja funkar så bra på bettlöst, åtminstone crossunder. Har testat att tömköra henne i sidepull, men det fungerade inte alls likabra eftersom det där med ledande tygeltag inte fungerar när man kör. Så det får bli en senare fundering, när hon lärt sig svänga på kommando med crossunder och även blivit mer röststyrd.
 
Här är iallafall mina första indianhackamore, det översta är till Molly och det nedre är Ninjas!
 
 
 
EDIT. Det undre, Ninjas, passade inte alls eftersom hon har så himla grovt huvud, så det blir till att göra en storlek större.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: