Kall morgon!

God Morgon!

Burr, min första tanke som dök upp imorse när jag och hunden klev utanför dörren var att det är synd om hästarna! För det är ju så kallt ute!! Alltså, jag kan inte förstå hur man fortfarande går med dom tankarna trots att man vet att det absolut inte är så att de fryser, inte det minsta. Det råkar ju faktiskt vara vetenskapligt bevisat, men ändån envisas man med att tro precis tvärtom! 

Jag har haft en riktigt dålig natt, ingenting har funkat bra på morgonen, dels har Elvis varit lite krasslig i natt och vad gäller jobbet så har ingenting direkt gått smidigt hittills. Jag hann inte heller äta min frukost hemma, så den fick jag ta med mig. Ja, ni anar kanske att jag hoppas att den här dagen går satans fort?!

Något positivt då? Igår sålde jag min sadel, så den ska paketeras och postas idag direkt när jag slutar tillsammans med ett schabrak. Jag sålde även ett täcke som är för litet till Molly och ett ländtäcke och så är mitt hack sålt, men inte hämtat än. Lite pengar in. Som direkt går ut igen då jag igår fick bekräftelse på att min nya sadel är det bokat frakt på så jag hoppas hon lägger den på posten idag så den hinner komma innan vi åker på torsdag natt! 
Vill prova! Vill rida! Helst igår!

Jahapp, nu är det väl bara bita ihop och jobba resten av dagen så det blir något gjort. Hörs sen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: