Titel?

Äntliiiiigen!
Är äntligen hemma och har äntligen kommit i säng efter två nattpass,  har lite svårt att varva ner men behöver inte ha hemlängtan längre iallafall. Får en släng av det ibland när jag jobbar, speciellt på nattpassen!

Nu har jag två dagar ledigt och jobbar tre dagar denna veckan, sen ska vi ner till Falkenberg! Lite minisemester. Det ska shoppas på Gekås, vi ska bo hos min sambos pappa inne i Falkenberg och jag vill helt klart göra ett besök på stranden. Det är över två år sen vi var där så det är verkligen dags nu!

En annan sak jag har att se fram emot är att jag köpt en ny sadel till Molly! Äntligen! Har värsta nojan att den inte alls kommer att passa, men allt är bättre än den jag har nu iallafall! Mer om den när den landar i postlådan!


Känner mig peppad på att komma igång nu, ser fram emot dom kalla dagarna när andedräkten ångar och allt är vitt och ljust! Även om man vill att tiden ska stå still nu när hösten fortfarande är grön och temperaturen fortfarande hyffsat varm så kommer man aldrig ifrån att det snöar och blir kallt, då kan man likagärna längta efter det!
Bland dom första turerna ute på Molly var det frost och kallt, mycket mysigt och vilken bra känsla jag hade!

Nääää. Nu får det lov att vara god natt ett tag, ska bara gå ut och säga till dom där förbannade kajorna att deras hotell här utanför är stängt idag. Sånt herrans liv dom för, på sommaren är det fiskmåsar och nu kajor. 

G'natt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: