2015. 2016.

Gott nytt år på er!

Jag firade inte nyår, var ensam med Elvis så vi låg i sängen och Elvis käkade godis och mös på 12slaget. Så duktig kille, han har aldrig varit rädd sådär förut och i år gruffade han bara till en gång när det smällde riktigt nära. Med tanke på att vi bor ett stenkast från hamnen där alla skjuter upp sina raketer så gick det väldigt bra och vid halv ett var det nästan helt tyst, sånär som på ett par smällar med länge emellan.

Hästarna fick komma in vid fem, då hade dom redan börjat skjuta raketer några km från stallet. Men alla utom Ninja var precis så lugna som dom brukar vara. Ninja ryckte till och spejjade vid varje smäll men gjorde ingen större deal av det. Dom kom ut kl 6 imorse och hade varit lugna i stallet i natt, hyffsat lättmockat trots flera timmar inne än vanligt. Skönt!

Imorgon kommer mitt nyårsinlägg, med både tillbakablickar och vad som händer framåt! Känner mig taggad på 2016, även om jag slutade 2015 och började det här året med världens förkylning! Jag önskar jag hade varit frisk och hunnit göra något med mina lediga dagar, men det är bara att bita ihop och börja jobba igen när jag blivit frisk!

Jag har många funderingar kring det mesta, som vanligt, måste bara våga göra slagit i saken! Jag hoppas 2016 har något gott att bjuda på, även om jag inte vågar.




Vanessa andersson
http://vanessaandersson.se | 2016-01-08 @ 22:43:26

du vågar och du kan! Kör hårt! :D




Karoline
http://myakhalteke.wordpress.com | 2016-01-19 @ 04:14:31

Jag älskar din header, ni är så fina :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: