Många tankar

.. inför nästa år. Så, här kommer en lista med vad jag vill att vi ska ha presterat innan 2012 är slut. * Komma igång med ridningen, att ligga på ca 4 ridtimmar i veckan - lagom variation av ridbana och uteritt. Att göra markövningar, tex longering och tömkörning 2 timmar i veckan. Vila en dag. Idag ligger vi på 3 ridtimmar och kanske en timme markövningar. * Träna för tränare minst en av dessa fyra ridtimmar. * Starta en dressyrtävling. * Starta minst en hopptävling. Nu vågar jag mig knappt över 70cm.. * Köpa en bra sadel, så han kan muskla sig på rätt sätt. * Låta Volts kollas upp av equiterapeuten. Vilket förmodligen blir redan i januari. Det var nog allt, inga stora prestationer för någon annan, men alldeless lagom för mig och Volts.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: