Nytt..

I veckan var jag på den där butiken i Uppsala som lägger ner den sista maj. Dom rear ju ut allt, hittade en fin kvalitetshjälm (kommer inte ihåg märket) för 150kr och MH shortchaps helt i skinn för 170kr. Egentligen skulle jag ha svarta damasker till Volts bakben, men fanns inte kvar i XL. Bara vita, från Globus och de kostade nästan 600kr om jag skulle ha till runt om, inte riktigt läge att slänga ut dom pengarna när man inte fått lön än. Men håller tummarna för att jag kommer upp i veckan igen, innan de stänger och hoppas även då att dom har ännu större rea på de sista grejorna! Köpte även ett par jodphurs på Hööks, som matchar chapsen såklart och de var oxå biiiilliga! :)



Kattis
http://Mazuqvikana.blogspot.com | 2012-05-27 @ 09:16:47

Sv: Här släpper alla hästarna vinterpälsen sent, speciellt kallbloden! ;) Gud va härligt att redan ha sommarpäls!!! :D




Wilma
http://wilmafur.blogg.se | 2012-05-30 @ 12:54:57

Jättefin blogg! Allt bra? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: