Pust!

Stånk o stön.. Är helt slut som artist (läs mindre betydande människa)! Gick upp imorse, skjutsade min sambo till jobbet, åkte till stallet och släppte ut hästarna. Att lägga på täcke och försöka spänna alla remmar på det är ingen barnlek med en trasig ljumske kan jag säga! Orkade inte ens sopa stallgången efter det, så åkte hem och åt frukost och åkte vidare till jobbet (Socialpsykiatrin) och körde brukare till och från jobb halva dagen. Kom hem efter tolv och åt lunch, somnade en halvtimma på soffan och sen var det dags för stallet igen, mockade och ordnade med mat och vatten och så gick jag ner och pratade med först Ohio och Nisse, men dom ville busa efter en stund och då har man ingen lust att stå kvar.. Volts och Miran solade vid grinden så det var skönt att jag inte behövde ränna hela hagen runt efter dom. Dom två är nog de gosigaste i hela stallet, eller mest nyfikna om man har godis med sig!? Haha! Åkte iväg och köpte ett ponnyhackamore, till Ohio. Ska se om han går bra på det så jag har något att skifta mellan! Hon jag köpte det av hade två åsnor! Har nog aldrig varit så nära en åsna förr faktiskt, dom hade täcke på sig och var så sjukt söta, ett sto och en valack. Det var häftigt! image Dagens bild får svärmors söta valpar stå för! Nu är dom dock lite större och har öppnat ögonen!



Julia
http://juliaroz.mysshowroom.se | 2013-02-28 @ 19:26:22

Hej, jättefin blogg du har! Fina bilder & bra inlägg:) Allt bra?
Kika gärna in på min häst & modeblogg www.juliaroz.myshowroom.se & om det är något du undrar eller vill fråga så är det bara att kommentera!
Ha en bra dag, kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: