Tömkörning it was!

Igår hade jag ju fotoassistans av Yrsa, under tiden jag tömkörde. Inte klokt vad man blir bortskämd av att ha en "egen fotograf"! Bilderna blev som vanligt top of the line!
Bjuder på två så länge, favoriterna såklart!


Zammie skötte sig exemplariskt! Jag gick på henne lite för hårt en gång då hon for iväg i något halvskutt och då vände hon sig såklart inåt i lite panik. Men i övrigt så känns det som att poletten börjar trilla ner! Nu känns hon helt säker att fortsätta med och nästa gång ska jag sätta upp båda tömmarna till selen, hon hajar ju liksom grejen och igår var hon dessutom lite trött, så jag tror det verkligen har fallit på plats. Så stolt över hennes kvicka tänkande och förståelse!
Mer bilder kommer sen! Nu ska jag bada och sola lite, en sån dag...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: