På riktigt.

Hello!

Jag har haft ett gäng dagar nu då jag verkligen haft tid att kika runt bland bloggar och även svävat iväg på Instagram. Jag är grymt avundsjuk på allas fina foton! Det är nytt och fräscht, även om en hel del är mobilbilder så är dom fina!

Jag själv, är totaaaaaalt kass på att ta med mig kameran eller ens ta upp telefonen när jag pysslar med hästarna. Och jag avskyr det, lagom när man kommer hem så ångrar man att man inte tog kort! 
Jag är ingen stjärna på att ta mobilbilder heller, dom blir ALLTID katastrofsuddiga! Om skärpan är bra så kan man ju åtminstone rädda kortet om objektet inte är där man vill, beskära det liksom, men det är så sällan.
Likaså selfies med hästarna, alltså.. Hur tusan gör ni som lyckas?!!!??! Mina brukar snällt ställa upp sig, men korten visar en hästmule och mitt hår typ. Så det har jag helt gett upp!

Hur som helst, det som står överst på införskaffa när ekonomin tillåter-listan är en ny systemkamera! Saknar det, när jag väl är inne i ett fotaflow så har jag bara en liten kompaktkamera, förvisso en dyr sådan, men det blir inte riktigt som jag tänkt och jag saknar en del inställningar.

Så, nu ska jag sätta på lite påminnelser i telefon till jag är i stallet, att jag ska ta mera kort! 




Linn
http://rensvik.horseworld.se | 2015-03-31 @ 16:46:08

Mina hästselfies är för de mesta också misslyckade... xD




Felicia Ericsson
http://feliciaericsson.horseworld.se | 2015-03-31 @ 22:55:01

galet peppad jag blev av din kommentar tusen tack!!
Ja, blir så irriterad på ulrika, men nu har hon ju halva hästskaran mot sig, vilket hon förtjänar. hoppas bara hon tänker om lite…

Haha, är också ganska kass på att använda kameran, men ibland åker den med !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: