Det senaste....

.... I bilder! 










Den sista är väl lite off topic och jag tror inte bilderna riktigt ligger i ordning. Men i helgen blev det en liten paus från verkligheten, genom att köra 3 mil rakt ut i skogen till mammas sommarstuga. 3 mil från mottagning på telefon och 3 mil från civilisationen. Hur skönt?! 
Egentligen skulle jag behöva det dagligen, för att få må bra och fungera som en "normal" människa. Kunna stressa ner och låta allting bara bero eller inte bry sig alls, om det nu krävs. Tyvärr funkar det inte som det är nu, så får gilla läget att jag fick mina 20 timmar där iallafall! :)

Denna veckan har vi tagit det lite lugnare, jag och Molly. Dels för att främst träna stressnivån, hos oss båda. Och dels för att jag har velat hinna med Ninja också. Sen har Yrsa varit i skolan, så jag har ju stått för markservicen och det tar också sin lilla tid. Men kan inte klaga på att jag inte hunnit vara i stallet den här veckan iallafall!

Imorn blir det är längre tur med sällskap, på lördag och söndag ska jag även då försöka få till lite längre turer! På söndag åker vi till Friends Arena och kikar på Sweden Int. Horseshow oxå, ska bli kul! 

Är det någon mer som ska dit?



Maja
http://majawallstrom.horseworld.se/ | 2015-12-01 @ 21:17:03

Missade tyvärr stockholm i år.. Taggar Göteborg istället!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: