Vitt ute

Imorse var det utsläpp som stod på schemat! Mysigt faktiskt då jag inte kände nån stress alls. Allting klart i stallet inför insläppet (som jag bytte till mig mot måndagens med Vera), så jag kan mysa lite extra med pållarna då! Spola ben och kolla dojjor och brodda, om jag kan hitta min broddlåda dvs. Har inget minne av att ha sett den, tyvärr. Kanske fått fötter. Igår gick Ohio en uteritt med Emmy och Bea på Miran. Han är pigg, den gossen, speciellt på hemväg! Kul!

Saknar sommaren nu faktiskt (även om snön är fin den också) och detta kortet är från 2010, Sabrina med Easy i magen, bara några dagar innan han tittade ut!




Matilda
http://Pussmulen.blogg.se | 2012-11-29 @ 15:38:21

Vilken fin häst :3 Ser liite ut som en häst min ponny gick på betet med i sommar. Vad är det för ras?
Och btw, Om du vill ha en länk inför mina 60+ unika, så klicka in på länken nedan och följ instruktionerna, men bara om du vill :) Skulle bli jätteglad! Kram, Matilda.
http://pussmulen.blogg.se/2012/november/julkalendern.html





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: