Mina skåpsplaner gick i stöpet

Hann aldrig fixa skåpet idag, hade fullt upp med att inte däcka.. Blev helt slut efter stallet idag.. Helt slut! Somnade nästan tre gånger i bilen på väg hem (tar ca fem minuter att köra). Imorgonbitti har jag ju utsläppet, så då ska jag försöka göra massa i stallet. Vill fixa i ordning så man får lite bättre trivselkänsla och så fixa det dagliga och rida! Ska tömma Ohios gamla box också, så jag har gjort klart det! Ska skruva ner hans saltstenshållare också. Sen borde jag ta mig i kragen och åka till pappa, kolla posten och hämta resterande hästsaker. Nu har jag ju inte så mycket saker kvar, så då kan jag lika gärna ta med resten in också! Då blir nog pappa glad iallafall.. 2013-04-18 17.20.49



Olivia Gustavsson
http://oliiviiagustavsson.blogg.se | 2013-04-24 @ 20:36:41

sv. haha jasså tycker du? ^^ Jag brukar inte direkt beskrivas som lugn, haha.. Men det är ju alla olikas uppfattningar :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: