Saker ni kanske inte visste...

... Jag är en riktig ordningsmänniska, har nästan mani ibland på att saker har sin plats. Men har faktiskt fått släppa efter lite nu när vi är fyra under samma tak! ... Jag smörjer Ohios utrustning och tvättar benskydden efter varje ridtur. ... Jag har separationsångest från saker som jag haft bra användning av. T.ex när man måste byta telefon för att den gamla är trasig, jag kan inte med att kasta den gamla liksom. ... Jag tycker egentligen mer om pysslet i stallet än att rida. Rida är för mig en bonus. ... Jag har en fast rutin i taxibilen när jag börjar jobba, gör jag inte saker i rätt ordning så glömmer jag bort och det kan bli så illa att jag kan få böter om jag t.ex glömt skriva i tidboken. ... Jag kan inte multitaska i köket what so ever. Laga mat, prata i telefon, surfa, vattna blommor, städa osv, går inte att göra samtidigt i min värld, maten blir ALLTID bränd eller konstig på nåt sätt. ... Jag stoppar alltid ner fem hästgodisar i fickan när jag är i stallet, det ligger alltid minst tre kvar.. ... Jag har inte trillat av en häst på minst fem år. DSC_0143




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: