Inloggad.

Känner mig äntligen liiiiite bättre, idag har jag kunnat äta "ordentligt" för första gången på tre dygn! Är så bra att jag orkade ta med kameran till stallet och göra en "storfix" i stallet också. Dock helt slut nu, men hinner vila innan jag ska tillbaka och ta in hästarna!
Fick några bra bilder på tjejerna ute idag, så himla tur det snöat lite i natt, så allt ser liiiite mer vitt ute! Och herre min själ, vad ridsugen jag är nu. Graderna har ju sjunkit till runt nollan, puder snö och sol. Kan ju knappt önska sig något annat. Så nu ska jag verkligen kurera mig så jag är helt frisk snart! Det är dock väldigt svårt att fota tjejerna när dom hellre sitter i knäet på en. Ninja är helt klart "värst"! Det ska bli himla kul att börja träna med henne när hon redan är så följsam.
 
 
 
 
 
 
 



Fanny
http://nouw.com/myrans | 2014-12-30 @ 19:03:04

Hej! Ville bara önska ett gott nytt blogg år! Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: