Sa jag?

Morn morn! Jag är faktiskt ledig. Hela dagen i söndags (förutom att vi jobbade natten till söndagen), hela måndagen, tisdagen, onsdagen, torsdagen, idag, lördag och söndag. Sjukt skönt va? Eller ja, i onsdags skulle jag ha jobbat men sov nästan ingenting eftersom jag har återkommande migrän och haft det i några dagar. Trodde det berodde på vädret, väderomslag och så. Får se det går säkert över. Nu har jag det bara korta stunder och det går över om jag blundar och tar det lugnt en stund. Hur som helst. Eftersom vi är lediga så passas det på att göras saker, så idag blir det förmodligen en vända till IKEA om allt klaffar. Sen måste jag tvätta min bil, den är svinäcklig med allt pollen, damm och en fågelskit. Sen så ska den säljas och det kanske är lite trevligare att lämna ifrån sig en bil som är ren?! Vi brukar låna jobbets högtryckstvätt, det är en sån stor mojäng som man inte flyttar på i första taget och som drivs med diesel eller nåt annat illaluktande för att få värme. Värme plus enormt stark stråle gör att man knappt behöver använda bilschampo och svamp, allt bara rinner av liksom! Bekvämt! Och efter det ska jag satsa på att mysa ett varv i skogen med älskade fintjejen! Saknade henne igår. Så bäst att passa på nu när man är ledig och har en massa tid! Ytterligare en snodd bild, från Veronicas facebook, tagen av Yrsa! (Haha jag är faktiskt med på bilden!) 10414543_10152146877677473_7992873169013038795_n




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: