Mycket att berätta....

Hej!
Jag har egentligen sjukt mycket att berätta, men just nu hinner jag inte. Jobb hela dagen står på schemat och efter det en ridtur, likaså var det igår och då kom jag inte hem förns halv nio.
Igår fick jag ett infall, mest för att jag tyckte synd om Ninja att stå ensam kvar hemma! Hon fick således följa med på en ridtur! Och vilken stjärna hon är sen, inte ett enda krångel eller några som helst busfasoner! Vi var ute i ca 30 min och hon var skapligt trött sen! :)




Divorce your horse
http://divorceyourhorse.blogg.se | 2015-08-20 @ 09:31:31

Så roligt för henne att hon fick följa med :)

Svar: Hon tyckte det var jättekul! :) så nu kommer man väl få bassning varje gång hon inte ska med ut! ;)
Emelie Andersson





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: