REA-tips!

Överallt är det rea nu, i nästan varenda häst-webshop faktiskt! Det känns perfekt att handla just nu, eftersom dom gör plats för hösten saker så blir rean bara bättre och bättre ju längre tiden går, man kan få fatt i väldigt billiga saker. 
 
Jag shoppade ju lite på Hööks rea, som jag visat tidigare, benskydd och grimmor mm. Sen har jag även handlat lite mer kläder till mig själv, även det på rea. Jag och Yrsa var på Hööks igen häromdagen och hör och häpna.. Jag köpte bara två saker, den ena en detangler så jag kan reda ut lite manar och svansar. Det andra var ett shettisträns (på rean)! Har ju bara ett träns till Ninja och vill kunna byta "bett-alternativ" enkelt, så det var perfekt att det fanns ett på rean!
 
Är man ute efter nånting speciellt så gäller det att hålla ögonen öppna just på rean. Hööks rea är ju lite svår, saker tar slut snabbt i deras webshop men om man har turen med sig så kan det finnas kvar just den varan i någon butik! I övrigt så gäller det att passa på, om man är ute efter något speciellt. För vem vill inte ha saker till ett billigare alternativ?
 
Hööks OUTLET
 
Horze REA
 
Taurs REA
 
Ridakademis REA
 
Jag har lite saker kvar jag skulle behöva köpa, men det kommer i ett annat inlägg för jag måste nog sammanställa de viktigaste sakerna. Inte bara det jag vill ha! Det är skillnad på behöver och vill ha. Fast jag har inte riktigt lärt mig den där fina gränsen mellan de två än..
 
 



Julia Forsbacka
http://forcebacka.blogg.se/ | 2015-08-05 @ 21:49:56

Åh, det där med rea har jag helt och hållet glömt! Alla mina sommarpengar kommer väl att ryka nu... :P

Svar: Haha jag vet, plånboken gråter! ;) Har du jobbat i sommar?
Emelie Andersson





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: