Dagen efter.

Herrejösses vad lugnt och skönt det är, inget direkt liv ute och allting har hittills idag fått ta sin tid.
Nu ska vi dra iväg med Mazdan till pappa, den ska ställas av och skrotas. Sen ska jag fixa de sista detaljerna på min cykel, så kanske det blir att trampa ett varv ute på skjutfältet.

Igår firade vi midsommar ute hos svärmor, fullt ös från kl.16-24. Trodde jag skulle vara mer "död" idag, men har faktiskt mer energi än jag kommer hinna göra av med tror jag. Jaja, god mat och trevligt sällskap var det iallafall!


Lill- och storskrutta! Dom är för goa, passar varandra väldigt bra som sällskap. Vilket jag är väldigt glad för!



Tuva
http://fattagaloppen.blogspot.se | 2015-06-20 @ 13:35:16

Vilken mysig grader du har!! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: