Skapligt väder.

Jag blir aldrig riktigt klok på det här vädret. Igår skulle det regna och inte gjorde det det. Igår stod även att det skulle vara sol idag, imorse stod det att det skulle regna och det har det verkligen inte gjort. Än iallafall. Men nu är dagen över så det gör mig inget om det kommer några droppar nu.
 
Jag har lite ångest kring hästarna. Det här med bete grämer mig. Jag känner inte att jag kommer få någon ordentlig studs på strömmen i den hagen jag har även om jag kör ner allt gräs. Jag orkar inte ta ett enda samtal till om att Ninja gått ut igen, dels för oron att det händer mitt i natten och att hon faktiskt blir påkörd och dels för att det inte varit trevliga samtal hittills. Jag kan tyvärr inte trolla och det går inte att intala hästen att hålla sig på rätt sida av tråden. Jag vill heller inte chansa och se om hon försöker gå ut igen och lyckas flera gånger, för då har jag garanterat kvar problemet i höst.
 
Blä.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: